Edwina Hayes - Feels like homehttp://www.youtube.com/watch?v=cSlrZI84n6sSomething in your eyes makes me want to lose myselfMakes me want to lose myself in your armsThere's something in your voice 酒店工作makes my heart beat fastHope this feeling lasts for the rest of my life If you knew how lonely my life has beenAnd how long I've felt for so lowIf you knew how I wanted someone to come alongAnd 酒店打工change my world the way you've done Feels like home to meFeels like home to meFeels like I'm all the way back where I come from Feels like home to meFeels like home to meFeels like I'm 酒店兼職all the way back where I belong Another window breaks down the long dark streetAnd the siren wails in the nightBut that's alright, 'cause I have you here with meAnd I can almost see through 室內設計the dark there's a light If you knew how much this moment means to meAnd how long I've waited for your touchIf you know how happy you are making meOh I've never thought I'd love 裝潢anyone so much Feels like home to meFeels like home to meFeels like I'm all the way back where I come from Feels like home to meFeels like home to meFeels like I'm all the way back where I 室內裝潢belongFeels like I'm all the way back where I belong ----------------------------------------------------------------------------妳的眼 有某些特質 讓我想要迷失我自己讓我想要迷失在妳的懷裡妳的聲音 室內設計有某些特質 讓我的心跳加速希望這個感覺能一直維持直到我的生命結束  如果妳知道我的生活有多孤獨我已經心情低落許久如果妳知道我有多渴望有人能走入我心中像妳一樣改變我的世界 我覺得就像家一樣我覺得就像裝潢家一樣就像我的故鄉一樣 我覺得就像家一樣我覺得就像家一樣就像我的歸屬一樣 在黑暗的長街上有扇窗戶破損了警笛劃破黑夜但是沒關係,因為妳和我在一起我幾乎可以看見黑暗中的光亮 如果妳知道在這個時刻妳對我室內裝潢有多麼重要我有多麼渴望妳的觸碰如果妳知道妳讓我多麼快樂噢,我從來沒有想過我會愛一個人愛得這麼深 我覺得就像家一樣我覺得就像家一樣就像我的故鄉一樣  我覺得就像家一樣我覺得就像家一樣就像我的歸屬一設計裝潢樣就像我的歸屬一樣
arrow
arrow
    全站熱搜

    cf02cfabwd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()